Portal mapowy
Serwis informacyjny
-
2024-02-28 09:08:00
Utrudnienia w dostępie do strony BiP Urzędu Miasta i Gminy Lipsko
-
2023-12-27 13:26:54
Komunikat. Przerwa w obsłudze spraw dotyczących dowodów osobistych
-
2023-11-17 14:04:49
UTW: Zaprasza na wykład
-
2023-10-13 13:45:35
UTW: Inauguracja roku akademickiego 2023/2024.
-
2023-05-11 15:01:13
FLORIANY 2023 - konkurs
-
2023-04-25 14:04:32
Święto Uchwalenia Konstytucji 3 Maja. 30-lecie reaktywowania Związku Strzeleckiego na Ziemi Lipskiej
-
2023-03-30 08:29:45
Przerwa techniczna w wydawaniu dowodów osobistych
-
2022-12-30 09:56:09
Harmonogram odbioru odpadów komunalnych w 2023 roku
-
2022-10-12 15:00:35
Dodatek dla podmiotów wrażliwych z tytułu wykorzystania niektórych źródeł ciepła
-
2022-08-24 13:13:53
Dni Lipska 2022-fotorelacja
-
2022-08-19 12:05:07
Dodatek węglowy
-
2022-08-17 12:34:35
Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego 2022/2023
-
2022-08-17 10:18:02
Działania edukacyjno-informacyjne w obszarze efektywności energetycznej budynków
-
2022-06-30 14:33:10
Aktualny harmonogram odbioru odpadów komunalnych
-
2022-03-31 14:28:26
Informacja o składaniu deklaracji dotyczących źródeł ciepła i i źródeł spalania paliw
-
2022-02-04 11:07:05
JAK WYPEŁNIĆ (instrukcje)
-
2022-06-29 11:10:00
CEEB - Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
KOMÓRKI ORGANIZACYJNE
- Szczegóły
- Nadrzędna kategoria: ROOT
- Kategoria: Urząd
- Utworzono: wtorek, 20, grudzień 2011 18:48
- Opublikowano
- admin
- Odsłony: 61299
Tel.:(48) 37 80 048 Fax:(48) 37 80 175 E-mail: umig@lipsko.eu
Adres elektronicznej skrzynki podawczej
/f89s7ly6ac/skrytka
SEKRETARIAT
(48) 37 80 048
BURMISTRZ MIASTA I GMINY LIPSKO
-
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Artur Dygas
- tel.: (48) 37-84-123; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SKARBNIK MIASTA I GMINY LIPSKO
Anna Woźniak
-
tel.: (48) 37-84-124; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REFERAT ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
Obsługa Rady Miejskiej, ewidencja działalności gospodarczej, obsługa administracyjna urzędu, promocja gminy, informatyzacja urzędu, sport, rozwiązywanie problemów alkoholowych, profilaktyka przeciwalkoholowa, obrona cywilna, rejestracja przedpoborowych, bhp i p.poż, roboty publiczne, archiwum
REFERAT FINANSOWO-KSIĘGOWY
Realizacja podatków i opłat, księgowość podatków lokalnych, księgowość budżetowa, opłaty skarbowe, podatki od środków transportowych, realizacja budżetu, wpłaty i wypłaty (kasa), wypłata podatku akcyzowego od paliwa rolniczego
URZĄD STANU CYWILNEGO
Sprawy w zakresie sporządzania aktów urodzenia, małżeńskich i zgonów, wydawanie odpisów, przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów, ewidencja ludności
REFERAT ROZWOJU GOSPODARCZEGO, ŚRODOWISKA I MIENIA KOMUNALNEGO
Administracja architektoniczno - budowlana, zagospodarowanie przestrzenne, inwestycje budowlane, rolnictwo, ochrona środowisk, drogownictwo, łączność, oświetlenie uliczne, gospodarka gruntami, geodezja, mienie komunalne
STANOWISKA SAMODZIELNE
Radca prawny, inspektor ds. edukacji